Zdalne połączenie

Nasi wykwalifikowani technicy używają oprogramowania, które umożliwia im dostęp do pulpitu użytkownika przez Internet. Za zgodą użytkownika technik może przejąć kontrolę nad myszą i klawiaturą użytkownika i pomóc w zdiagnozowaniu większości typowych awarii, które mogą wynikać np .: z niewłaściwego wyboru czujnika, braku sterowników interfejsu itp.

Tego rodzaju problemy, które trudno rozwiązać rozmową telefoniczną, są dobrze widoczne dla doświadczonych użytkowników i można je rozwiązać od razu kilkoma kliknięciami myszy.

Może to być również dobry sposób na przeprowadzenie szkolenia online dla klientów, którzy po raz pierwszy próbują korzystać z naszych systemów.

Jeśli mobilny dostęp do Internetu jest dostępny u klienta, możliwe jest również dostrajanie (np. Zbieranie map, korekty mnożników itp.) na drodze w rzeczywistych warunkach jazdy.

Nie zapomnij o:

  • Cel planowanej sesji zdalnego wsparcia (np. szkolenie techniczne, problem z systemem itp.), daty i zakres czasowy dogodne dla obu stron (Pracujemy: Poniedziałek – Piątek w godzinach: 8:00 – 16:00 GMT + 1h)
  • Szczegółowy opis problemu (sprawdź najpierw instrukcję obsługi, jeśli nie zawiera rozwiązania Twojego problemu)
  • Twoje dane kontaktowe (np. login Skype) do komunikacji werbalnej podczas sesji zdalnego wsparcia
  • Pobierz nasze oprogramowanie EG QuickSupport do zdalnego sterowania (kliknij link Zdalne sterowanie w prawym górnym rogu tej strony)
  • W planowanym dniu i czasie kontaktu (potwierdzonego przez nasz Dział Techniczny) uruchom oprogramowanie do zdalnego wsparcia i podaj nam swój numer identyfikacyjny wygenerowany przez oprogramowanie do rozpoczęcia sesji zdalnego sterowania.
  • Zaleca się, aby być online przez Skype lub inny komunikator, aby dawać / otrzymywać instrukcje od osoby, która zapewnia zdalne wsparcie.