Nasi wykwalifikowani technicy używają oprogramowania, które umożliwia im dostęp do pulpitu użytkownika przez Internet. Za zgodą użytkownika technik może przejąć kontrolę nad myszą i klawiaturą użytkownika i pomóc w zdiagnozowaniu większości typowych awarii, które mogą wynikać np .: z niewłaściwego wyboru czujnika, braku sterowników interfejsu itp.
Tego rodzaju problemy, które trudno rozwiązać rozmową telefoniczną, są dobrze widoczne dla doświadczonych użytkowników i można je rozwiązać od razu kilkoma kliknięciami myszy.
Może to być również dobry sposób na przeprowadzenie szkolenia online dla klientów, którzy po raz pierwszy próbują korzystać z naszych systemów.
Jeśli mobilny dostęp do Internetu jest dostępny u klienta, możliwe jest również dostrajanie (np. Zbieranie map, korekty mnożników itp.) na drodze w rzeczywistych warunkach jazdy.
- Wyślij do nas e-mail na adres: techniczny@europegas.pl z prośbą o sesję zdalnego wsparcia
Nie zapomnij o:
- Cel planowanej sesji zdalnego wsparcia (np. szkolenie techniczne, problem z systemem itp.), daty i zakres czasowy dogodne dla obu stron (Pracujemy: Poniedziałek – Piątek w godzinach: 8:00 – 16:00 GMT + 1h)
- Szczegółowy opis problemu (sprawdź najpierw instrukcję obsługi, jeśli nie zawiera rozwiązania Twojego problemu)
- Twoje dane kontaktowe (np. login Vivir lub AnyDesk) do komunikacji werbalnej podczas sesji zdalnego wsparcia
- Pobierz nasze oprogramowanie EG QuickSupport do zdalnego sterowania (kliknij link Zdalne sterowanie w prawym górnym rogu tej strony)
- W planowanym dniu i czasie kontaktu (potwierdzonego przez nasz Dział Techniczny) uruchom oprogramowanie do zdalnego wsparcia i podaj nam swój numer identyfikacyjny wygenerowany przez oprogramowanie do rozpoczęcia sesji zdalnego sterowania.
- Zaleca się, aby być online przez Vivir/AnyDesk lub inny komunikator, aby dawać / otrzymywać instrukcje od osoby, która zapewnia zdalne wsparcie.