EG INJECTO DUO 90.4

EG INJECTO DUO to system sekwencyjnego wtrysku gazu do aut z 3-cylindrowymi oraz 4-cylindrowymi silnikami które posiadają tzw. dualny system wtrysku benzyny, tzn. zarówno pośredni wielopunktowy (MPI) jak i bezpośredni (DI) wtrysk benzyny.

Gaz podawany jest do kolektora dolotowego przy wykorzystaniu 3 lub 4 wtryskiwaczy gazowych w zależności od ilości cylindrów silnika pojazdu.
Innowacyjny algorytm auto kalibracji oraz mapowania umożliwia szybkie i intuicyjne zestrojenie systemu w sposób zbliżony do sposobu kalibracji standardowego systemu EG INJECTO 48.4. Przy poprawnym zestrojeniu systemu podczas jazdy na gazie przejścia pomiędzy zmieniającymi się strategiami wtrysku benzyny są nieodczuwalne, przy jednoczesnym zachowaniu osiągów pojazdu jak podczas zasilania silnika benzyną.

  • Wbudowany w sterownik oscyloskop umożliwia szybką identyfikację sygnałów wejściowych i weryfikację poprawności wykonanych połączeń
  • System składa się w dwóch, połączonych ze sobą przewodem komunikacyjnym, sterowników: sterownika wtrysku gazu EG INJECTO 48.4 DUO oraz emulatora układu wtrysku pośredniego EG INJECTO 24.4 MPI, który umożliwia prawidłową emulację sygnałów benzynowych wtryskiwaczy MPI kiedy silnik pracuje na zasilaniu gazowym

DO 4 CYLINDRÓW

EG CONECTO READY

OBD

Yes

PRZEZNACZONY DO LPG

Yes

PRZEZNACZONY DO CNG

  • Obsługa pojazdów 3-cylindrowych (3 benzynowe wtryskiwacze elektromagnetyczne DI + 3 benzynowe wtryskiwacze MPI) oraz 4-cylindrowych (4 benzynowe wtryskiwacze elektromagnetyczne DI + 4 benzynowe wtryskiwacze MPI).
  • Zautomatyzowane, uproszczone strojenie instalacji z wykorzystaniem odczytów OBD.
  • Ciągły zapis i monitorowanie procentowego udziału benzyny podczas jazdy na gazie.
  • Możliwość zautomatyzowanego kasowania błędów OBD sterownika benzynowego.
  • Współpraca z rejestratorem parametrów podłączanym pod złącze diagnostyczne instalacji.
  • Obsługa aut z funkcją START/STOP.
  • Wbudowany emulator wysokiego ciśnienia paliwa (HPS) oraz niskiego ciśnienia paliwa (LPS).
  • Temperatura pracy -40 … +120 st. C.
  • Homologacja: E7 110R-01 01072 2, E7 67R01 01072 3.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z naszym działem pomocy technicznej, lub odwiedź nasz warsztat Q Service w Białymstoku