EG INJECTO DUO 90.6

EG INJECTO 90.6 DUO to system sekwencyjnego wtrysku gazu do aut z 6-cylindrowymi silnikami z tzw. dualnym systemem wtrysku benzyny, tzn. posiadających zarówno pośredni wielopunktowy (MPI) jak i bezpośredni (DI) wtrysk benzyny.

  • Gaz podawany jest do kolektora dolotowego przy wykorzystaniu zaledwie 6 wtryskiwaczy gazowych (pojedynczy wtryskiwacz gazowy obsługuje jeden cylinder).
  • Innowacyjny algorytm autokalibracji oraz mapowania umożliwia szybkie i intuicyjne zestrojenie systemu w sposób zbliżony do kalibracji standardowego systemu EG INJECTO 48, obsługującego wyłącznie wtrysk bezpośredni
  • Wbudowany w sterownik oscyloskop umożliwia szybką identyfikację sygnałów wejściowych i weryfikację poprawności wykonanych połączeń
  • Wbudowane zaawansowane technologicznie emulatory zarówno układu wtrysku bezpośredniego jak i  układu wtrysku pośredniego. Umożliwia to jednoczesną emulację sygnałów benzynowych wtryskiwaczy DI oraz MPI kiedy silnik pracuje na zasilaniu gazowym, co z kolei przekłada się na bardzo niskie zużycie benzyny.
  • Przy poprawnym zestrojeniu systemu podczas jazdy na gazie przejścia pomiędzy  zmieniającymi się strategiami wtrysku benzyny są nieodczuwalne, przy jednoczesnym zachowaniu osiągów pojazdu zbliżonych do tych podczas zasilania silnika benzyną.
Yes

6 CYLINDRÓW

EG CONECTO READY

EG LERTA

DUAL

Yes

PRZEZNACZONY DO LPG

Yes

PRZEZNACZONY DO CNG

  • Obsługa pojazdów z silnikami 6-cylindrowymi z dualnym wtryskiem benzyny (6 benzynowe wtryskiwacze elektromagnetyczne DI + 6 benzynowe wtryskiwacze MPI)
  • Zautomatyzowane, uproszczone strojenie instalacji z wykorzystaniem odczytów OBD.
  • Ciągły zapis i monitorowanie procentowego udziału benzyny podczas jazdy na gazie.
  • Możliwość zautomatyzowanego kasowania błędów OBD sterownika benzynowego.
  • Dedykowana aplikacja do wizualizacji zużycia obu paliw podczas jazdy na LPG/CNG współpracująca z autami wyposażonymi w system Android Auto (tylko smartfony działające pod systemem Android).
  • Współpraca z rejestratorem parametrów podłączanym pod złącze diagnostyczne instalacji.
  • Wbudowane emulatory wysokiego ciśnienia paliwa (HPS) oraz niskiego ciśnienia paliwa (LPS).
  • Temperatura pracy -40 … +120 st. C.
  • Homologacja EKG ONZ: E7 110R-01 01072 2, E7 67R01 01072 3.