EG INJECTO DUO 90.6

EG INJECTO 90.6 DUO to system sekwencyjnego wtrysku gazu do aut z 6-cylindrowymi silnikami z tzw. dualnym systemem wtrysku benzyny, tzn. posiadających zarówno pośredni wielopunktowy (MPI) jak i bezpośredni (DI) wtrysk benzyny.

Gaz podawany jest do kolektora dolotowego przy wykorzystaniu zaledwie 6 wtryskiwaczy gazowych (pojedynczy wtryskiwacz gazowy obsługuje jeden cylinder).

Innowacyjny algorytm autokalibracji oraz mapowania umożliwia szybkie i intuicyjne zestrojenie systemu w sposób zbliżony do kalibracji standardowego systemu EG INJECTO 48, obsługującego wyłącznie wtrysk bezpośredni.

Wbudowany w sterownik oscyloskop umożliwia szybką identyfikację sygnałów wejściowych i weryfikację poprawności wykonanych połączeń. Sterownik wtrysku gazu EG INJECTO 90.6 DUO posiada wbudowane zaawansowane technologicznie emulatory zarówno układu wtrysku bezpośredniego jak i  układu wtrysku pośredniego. Umożliwia to jednoczesną emulację sygnałów benzynowych wtryskiwaczy DI oraz MPI kiedy silnik pracuje na zasilaniu gazowym, co z kolei przekłada się na bardzo niskie zużycie benzyny.

Przy poprawnym zestrojeniu systemu podczas jazdy na gazie przejścia pomiędzy  zmieniającymi się strategiami wtrysku benzyny są nieodczuwalne, przy jednoczesnym zachowaniu osiągów pojazdu zbliżonych do tych podczas zasilania silnika benzyną.

  • Obsługa pojazdów z silnikami 6-cylindrowymi z dualnym wtryskiem benzyny (6 benzynowe wtryskiwacze elektromagnetyczne DI + 6 benzynowe wtryskiwacze MPI)
  • Zautomatyzowane, uproszczone strojenie instalacji z wykorzystaniem odczytów OBD.
  • Ciągły zapis i monitorowanie procentowego udziału benzyny podczas jazdy na gazie.
  • Możliwość zautomatyzowanego kasowania błędów OBD sterownika benzynowego.
  • Dedykowana aplikacja do wizualizacji zużycia obu paliw podczas jazdy na LPG/CNG współpracująca z autami wyposażonymi w system Android Auto (tylko smartfony działające pod systemem Android).
  • Współpraca z rejestratorem parametrów podłączanym pod złącze diagnostyczne instalacji.
  • Wbudowane emulatory wysokiego ciśnienia paliwa (HPS) oraz niskiego ciśnienia paliwa (LPS).
  • Temperatura pracy -40 … +120 st. C.
  • Homologacja EKG ONZ: E7 110R-01 01072 2, E7 67R01 01072 3.