Reklamacje
  1. Klient, który dokonał zakupu w firmie Europegas Sp. z o. o. ma prawo do zwrotu towaru w terminie do 10 dni od daty dokonania zakupu. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz z fakturą zakupu oraz nie może nosić śladów użytkowania.
  2. W przypadku reklamacji, należy skontaktować się z firmą Europegas Sp. z o.o. Oddział Białystok, telefonicznie bądź przez e-mail, a następnie dostarczyć wadliwy produkt z dowodem zakupu (faktura VAT – oryginał lub kopia), wraz z wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym. Towar reklamowany kupujący odsyła na własny koszt.
  3. Firma Europegas Sp. z o. o. zobowiązuje się do usunięcia powstałej usterki w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru do siedziby w Białymstoku. Zastrzegamy sobie również prawo do wydłużenia terminu reklamacji, w przypadku konieczności sprowadzenia odpowiednich części.
  4. Jeżeli towar dostarczony przez klienta okaże się sprawny technicznie, to zostanie pobrana opłata za czynności serwisowe, a towar odsyłamy na koszt kupującego. W przypadku potwierdzenia usterki zgłaszanej przez kupującego, naprawiony lub wymieniony towar jest odsyłany na koszt firmy Europegas Sp. z o. o.
  5. Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy Europegas Sp. z o.o. nie będą odbierane.
  6. W przypadku, gdy przysłany produkt reklamacyjny nie będzie posiadał wypełnionego zgłoszenia reklamacyjnego oraz będzie nosił ślady ingerencji, wówczas taka reklamacja nie będzie rozpatrywana, a reklamowany towar zostanie odesłany na koszt kupującego.

Czy masz jakieś pytania?

Napisz do nas:

EuropeGAS Serwis

 ul. Hurtowa 13, 15-399 Białystok
+48 85 743 01 18
+48 606 400 339
serwis@europegas.pl